1/12
Vy över Tjärö, i Blekinge skärgård, där campet ägde rum.
2/12
Tomas Wennström och Kristin Heinonen, som har bloggen Wahtsnext.se, anordnade Sweden Social Web Camp.
3/12
De som kände sig kallade fick själva anmäla sig till att hålla en session under campet och schemat fylldes på allteftersom.
4/12
Deltagare samlas för en session på berget.
5/12
Deltagarna sov både i tält och på vandrarhem.
6/12
Lunch på Tjärö.
7/12
Interaktionsdesignern Astrid Selling Sjöberg, som bland annat driver nätverket Flokk, höll i en session kring e-handel och hur det kommer sig att fysiska butiker ofta värderas högre när man bygger ett varumärke.
8/12
Deltagare på väg till nästa session.
9/12
Johan Jenefeldt tycker att campen skiljer sig på flera sätt från vanliga konferenser, kanske framförallt för att många har haft kontakt med varandra på nätet innan de träffas i verkligheten.
10/12
Martin Källström, vd på Twingly, presenterar företagets nya tjänst Shinobi.
11/12
Middagskö.
12/12
Lite regn kom det också, men det hör till den svenska sommaren.