– Grundidén är min kompanjon och medgrundares Nils von Heijines. Han fick den ifrån en sida som heter Iwearyourshirt.com. Där var det en amerikan som erbjöd sig att ta på sig en t-shirt med tryck från ett företag, varje dag. Han sålde platsen på sin kropp och bloggade om det.
– Nils tänkte att detta måste gå att föra vidare. Så vi bestämde oss för att göra jinglar enligt samma en per dag-koncept. Vi tog hjälp av kompisar för utveckla sajten och producera musiken.
Hur har ni marknadsfört er idé?
– Vi har väl riktat in oss på sociala mediebloggar och gjort utskick om att vi finns. Vi började med att profilera oss i USA.
Hur har responsen varit?
– Responsen var ju väldigt trevlig. Det finns en social mediablogg som heter Mashable.com. De skrev om oss och så sköt bokningarna i höjden. Nu är vi bokade långt in i mars.
– De som bokar är ju allt från företag till enskilda personer. Vi har en bokning från Yahoo, ett ganska så stort företag, men också en till lille Douglas. Han ska få en jingel till sitt 6-månaders kalas.
Får ni in intäkter på annat sätt än genom jingelförsäljning?
– Just nu är det mest intäkter därifrån. Sen har vi precis i dagarna börjat ha en lista på sajten med jinglar som går att sponsra.
– Grejen är att första januari kostar det en dollar om man vill ha en coverjingel och lägger man till en nolla till det, får man priset för en orginaljingel. Det ger inga stora pengar, men vi har förbannat skoj.
Men priset ökar ju till två dollar den andra dagen, tre den tredje. Om priset ökar varje dag, kommer inte försäljningen att minska i slutet av året?
– Vi får se till att det inte blir så och satsa på att hålla en hög kvalitet på det vi gör. Vi får hoppas att det sprider sig