– Det är högt ställda förväntningar inför imorgon, mycket folk, digert program och en stor apparat som kräver att vi jobbar på nya sätt. Webbdagarna kommer att bli en folkfest och en stor happening i webbvärlden, säger Internetworlds chefredaktör Magnus Höij.

I programmet för Webbdagarna finns bland andra retorikexperten Elaine Bergqvist som inleder med att prata om webbsnack, Annika Lidne, från Disruptive Media, om investeringar i sociala medier som riskerar att självdö och Martin Deinoff och Fredrik Marcus, från Creuna, om marknadsföring upp och ner. Det blir ett antal case från bland andra ICA, Haléns, LEGO och Google. Och mingel i pauser och på onsdagskvällen.

– Det kommer att bli ett grymt program på scenen, snyggt och innehållsrikt. Dessutom kommer det att vara en mycket bättre utställningsdel eftersom vi har en agenda även för utställningen. Det blir helt enkelt ett smörgåsbord av möjligheter i stora salen och utställningsdelen, säger Magnus Höij.

– Och det kommer att bli en trevlig kväll! Ett mingeltillfälle och några överraskningar, säger han.


Hör några av talarna prata om sina dragningar på Webbdagarna.se

Följ bevakningen av Webbdagarna här på Internetworld.se

Vi finns på Twitter som @internetworldse, hashtag för Webbdagarna är #webbdagarna

Vi finns även på Facebook