1/17
Sogeti hade tre personer på plats på scen som livebyggde en webbplats under dagen.
2/17
Stefan Hyttfors pratade under rubriken "Jag är internet".
"Att vi är 4,5 miljoner på Facebook säger ingenting enligt den gamla medielogiken. Vi ser inte samma sak", sa han.
3/17
Mikael Ahlström från Västra Götalandsregionen pratade med Therese Persson från GPA Flowsystem utanför Ängelholm och Petter Schaffer från Metamatrix.
4/17
Anneli Andersson, marknadsassistent på Unident har kört från Falkenberg till Webbdagarna med kollegan Malena Nilsson, marknadskoordinator på Unident, för att få inspiration.
5/17
Livliga diskussioner i fikapausen på Webbdagarna.
6/17
Diskussioner i pausen under Webbdagarna.
7/17
Jajjas monter under Webbdagarna.
8/17
John Ekman, Chief Conversionista, höll en uppskattad föreläsning om konvertering på Webbdagarna.
9/17
Alyssa Lervik och Pernilla Lavesson från Media Evolution pratade med Åsa Moberg från Skånetrafiken.
10/17
Maria Arnesdotter, pr-konsult och Ronja Strand, juniorkonsult, båda från Kommunicera i Malmö pratade med Kristian Lindsjö, affärsutvecklare från Cybercom.
11/17
Håkan Ramberg från Cybercom minglade med Louise Bråhammar från Consafe Logistics i Lund.
12/17
Diskussioner under lunchpausen på Webbdagarna.
13/17
Tomas de Souza, vd på Good Old.
14/17
Peter Höjman från Protecty pratade om att bli (och inte bli) rik på e-handel.
15/17
Malin Eliasson, Head of Mobile Banking på SEB, pratade om utvecklingen av bankens Ipad-app.
16/17
Kristin Heinonen, internetstrateg på Good Old och Malin Dellgran, Lunds universitet pratade om arbetet med sociala medier på universitetet.
17/17
Lars-Olof Allerhed från IBM berättade om "Fem saker vi lärt oss om sociala medier".