
I väntan på årets Webbdagarna Göteborg 23 – 24 september kan du njuta av tre höjdpunkter från förra årets event.
Lisa Lindström, vd på byrån Doberman, pratade om hur man bygger varumärke i en värld som ständigt förändras:
”Vi lever i ett prototypsamhälle”
Per Carleö, marknadskommunikationschef på Volvo Personbilar, berättade om företags uppmärksammade kampanj med Zlatan Ibrahimovic:
”Det är inte så farligt att misslyckas. Ingen kommer att minnas det”, konstaterade Nina Åkestam, copywriter, författare och reklamforskare, i sitt föredrag.
Till årets Webbdagarna Göteborg 23 – 24 september kommer spännande talare som entreprenören och författaren Linda Liukas, Pam Moore, Marketing Nutz, Ben Waber, Humanyze, David-Michel Davies, Webby Media group, och många, många fler. Temat är ROI, passa på att boka din plats redan i dag! Allt om program, biljetter med mera finns här.